متخصص ارتودنسی منطقه 22 تهران – شهرک گلستان

کیفیت کار و تجربه متخصص ارتودنسی برات خیلی مهمه؟

از طرفی نگران نتیجه درمان هستی؟

باید بگیم کاملا درست اومدی!

ما بهترین متخصص ارتودنسی در تهران رو بعت معرفی می کنیم و نتیجه درمان رو تضمین می کنیم.

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

فقط کافیه نام و شماره موبایلتو وارد کنی، تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.



    و اما مراحل قدم به قدم چیست؟

    نام و شماره موبایل خود را در فرم بالا ثبت می کنید.

    • در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.
    • مزایای مشاوره حضوری ارتودنسی رو خدمتتون عرض می کنیم.
    • عکس قبل و بعد بیماران ارتودنسی رو به شما ارائه می کنیم.
    • هزینه تقریبی ارتودنسی، و شرایط اقساطی رو اعلام می کنیم.

    در صورت تمایل شما، یک نوبت حضوری جهت مشاوره تخصصی ارتودنسی با دکتر احمد شیبانی نیا رزرو می کنیم.

    در صورت موافقت بیمار و متخصص ارتودنسی ما، کار درمان شما شروع می شود.

    معجزه دندان‌های ردیف و زیبا با کمک متخصص ارتودنسی منطقه 22

    با دندان‌های نامرتب یا ناهنجاری‌های فکی برای همیشه خداحافظی کنید. از آنجاییکه درمانی نظیر ارتودنسی، به مراجعه مرتب و ماهانه به مطب نیاز دارد، پس بهتر است که ارتودنتیستی را انتخاب کنید، که علاوه بر تجربه و تخصص کاری، در نزدیکی محل زندگی شما باشد. اگر ساکن غرب تهران هستید، با مراجعه به یک متخصص ارتودنسی منطقه 22 به آرزوی خود برای داشتن دندان‌های ردیف و زیبا خواهید رسید. حالا چرا باید درمان ارتودنسی انجام داد؟ برای درمان به چه کسی یا تخصصی مراجعه کنیم؟ چه نکات یا ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیریم؟ در جلسه اول چه مسائلی بررسی می‌شود؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ تمام این سؤالات برسید.

    چرا باید از درمان ارتودنسی استفاده کرد؟

    ارتودنسی برای برطرف کردن ناهنجاری‌های موجود در دندان‌ها یا فک بالا و پائین انجام می‌شود و هدف آن برگرداندن زیبایی لبخند به صورت شما است. کج بودن دندان‌ها، فاصله زیاد بین آن‌ها، جلو یا عقب بودن یکی از فک‌ها از جمله این ناهنجاری‌ها هستند. این مسائل کار تمیز کردن و رسیدگی به دندان‌ها را نیز با مشکلاتی روبه‌رو خواهد کرد در نتیجه کسانی که درمان ارتودنسی را انجام نمی‌دهند زودتر به پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه مبتلا می‌شوند. عدم مطابقت فک بالا و پائین باعث ایجاد مشکلات در جویدن و بلع غذا، تکلم نادرست و ساییدگی دندان‌ها می‌شود. پس تنها دلیل رجوع به متخصص ارتودنسی منطقه 22 زیبایی لبخند نیست و برای بهداشت دهان و دندان نیز باید ناهنجاری‌های به وجود آمده را درمان کرد.

    انجام ارتودنسی ثابت توسط دکتر شیبانی نیا، فلوشیپ فوق تخصصی ارتودنسی- جراحی

    برای درمان ارتودنسی به چه کسی مراجعه کنیم؟ دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی؟

    برای پاسخ به این سؤال کافی‌ است تا کمی در مورد دوره آموزشی دندانپزشکی و تخصص ارتودنسی توضیح دهیم. هر دانشجوی دندانپزشکی عمومی پس از 6 سال تحصیل موفق به اخذ مدرک دکترای عمومی دندانپزشکی خواهد شد. از آنجا که درمان ناهنجاری‌های دندانی و فکی یکی از پیچیده‌ترین و مشکل‌ترین مسائل در علم دندانپزشکی است. در دوره دندانپزشکی عمومی هیچ آموزشی درباره این موضوع قرار نگرفته است. یک دندانپزشک عمومی پس از اتمام تحصیل باید در آزمون پذیرش رزیدنتی شرکت نموده و پس از  قبولی در آزمون، به مدت 3 تا 4 سال تحت آموزش قرار بگیرد. در پایان این فرد به یک متخصص ارتودنسی یا به طور اختصار ارتودنتیست ماهر تبدیل خواهد شد. پس به شما پیشنهاد می‌شود حتماً به مطب متخصص ارتودنسی برای درمان مراجعه نمایید. با ما همراه باشید تا یک متخصص ارتودنسی منطقه 22 با سابقه کار بالا به شما معرفی کنیم.

    5 ویژگی که باید برای مراجعه به یک ارتودنتیست خوب در نظر بگیریم

    اکنون که به ضرورت درمان ناهنجاری و بدفرمی دندان و فک خود پی برده‌اید و قصد مراجعه به یک متخصص ارتودنسی را دارید باید ویژگی و نکات مهم زیر را نیز در نظر بگیرید:

    باید طی یک مراجعه حضوری علاوه بر معاینه دندان‌ها، تمام سؤالات خود را نیز از متخصص ارتودنسی بپرسید. شما می‌توانید با دقت در نحوه پاسخگویی متخصص، بررسی اجمالی در مورد میزان علم و مهارت متخصص ارتودنسی داشته باشید.

    یک متخصص ارتودنسی با تجربه می‌تواند دانش خود را به بهترین شکل به اجرا درآورد. علاوه بر تجربه متخصص مناسب باید با روش‌های نوین و آخرین مطالعات انجام شده نیز آشنایی داشته باشد. پس لزوماً سن بالا به معنی تجربه و دانش بالا نیست.

    شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی یک متخصص خوب از نظر بیماران حوصله بالا، اخلاق و تعهد است. در صورتی که متخصص در جلسه اول مشاوره با حوصله به سؤالات مراجعین پاسخ دهد و نسبت به درمانی که انجام می‌دهد تعهد کافی داشته باشد، بیمار نه تنها درمان خود را تا پایان در مطب او ادامه می‌دهد بلکه به دوستان، آشنایان و خانواده خود نیز این متخصص را معرفی می‌کند.

    یک متخصص ارتودنسی با توجه به شرایط و نیاز بیمار تنها درمان ضروری را انجام می‌دهد و درمان‌های اضافی یا هزینه بالا به بیمار تحمیل نمی‌کند. برای سلامت و زمان بیمار ارزش قائل است و رفتاری کاملاً دلسوزانه با مراجعه‌کنندگان دارد.

    انجام ارتودنسی فانکشنال توسط دکتر شیبانی نیا، فلوشیپ فوق تخصصی ارتودنسی- جراحی

    همه افراد به وقت‌شناسی اهمیت می‌دهند در صورتی که نیاز باشد بیمار ساعت‌ها در مطب انتظار بکشد یا به طور مستمر با بدقولی ارتودنتیست روبه‌رو شود. نه تنها از مراجعه مجدد به این متخصص خودداری می‌کند حتی ممکن است درمان دندان خود را نیز رها کند.

    استفاده از ابزارهای درمان نوین و با کیفیت نیز عامل تعیین‌کننده‌ای برای یک درمان ارتودنسی خوب است. در صورتی که ابزار به کار برده شده فاقد کیفیت باشند بیمار علاوه بر از دست دادن زمان و پرداخت هزینه بیهوده به درمان مطلوب و مناسب خود دست نخواهد یافت.

    رعایت بهداشت محیط و استریلیزاسیون از نکات مهم در انتخاب یک مطب مناسب برای ارتودنسی است. مخصوصاً که جهان وارد عصر اپیدمی (همه‌گیری‌های پی‌در‌پی) شده، این مسئله نیز در شرایط کرونا پررنگ‌تر از پیش شده است.

    یکی دیگر از ویژگی‌های مهم برای انتخاب یک ارتودنتیست خوب هزینه ارتودنسی است. به طور کلی نرخ انجام عمل ارتودنسی در کلینیک‌ها نزدیک به هم تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد.

    دسترسی آسان به مطب متخصص ارتودنسی نیز از دیگر عوامل تعیین‌کننده است. بدین منظور ما به شما توصیه می‌کنیم از کلینیک متخصص ارتودنسی منطقه 22 بازدید کنید و تمام ویژگی‌های مطرح شده در بالا را بسنجید. مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

    در اولین جلسه مشاوره ارتودنسی چه مسائلی بررسی می‌شوند؟

    با توجه به مطالب و نکات ذکر شده در نهایت شما یک متخصص ارتودنسی انتخاب می‌کنید، مرحله بعد چیست؟ مرحله بعد مراجعه حضوری به مطب و دریافت مشاوره است. متخصص ارتودنسی به منظور طرح درمان عکس‌های رادیوگرافی دندان یا فک شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. مشکل را شناسایی کرده و بر اساس نیاز هر بیمار درمان مناسب او را تعیین می‌کند. در پایان مقدار زمان اجرای درمان و هزینه آن به اطلاع بیمار رسانده می‌شود و در صورت موافقت او برای شروع درمان نوبت تعیین می‌شود. (مطالعه کنید: جلسه اول ارتودنسی چقدر طول میکشد )

    نتیجه‌گیری

    اگر معضلی در دندان یا فک شما وجود دارد، در درمان ارتودنسی تعلل نکنید. برای درمان درست بایستی به یک متخصص ارتودنسی در تهران مراجعه کنید و ویژگی‌ها و نکاتی که به شما گوشزد شد را در نظر بگیرید. پیشنهاد ما برای شما متخصص ارتودنسی منطقه 22 با نام دکتر احمد شیبانی‌نیا است.

    دکتر احمد شیبانی‌نیا با 25 سال سابقه کاری و بیش از 1000 نمونه ارتودنسی موفق به بهترین متخصص ارتودنسی غرب تهران تبدیل شده است. آدرس مطب دکتر در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، بلوار گلها، نرسیده به میدان اتریش، نبش یاس 7، پلاک 65، زنگ 4 است.

    همچنین می‌توانید جهت رزرو نوبت ارتودنسی، با شماره 09029952102 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.

    مطالب بیشتر:

    ارتودنسی متحرک

    پلاک شفاف ارتودنسی

     

    2 نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *